« 犬用おやつ | Main | 大好物 »

September 30, 2004

お散歩日和

今日は雑用で、やる事ノートの升目が2行埋まるほどの忙しさでしたが、
なんか涼しいしお天気もいいし、昼間にお散歩へ行って来ました。
3時過ぎだけど、今日はちょうど良いお天気だったなー。
少し歩くと暑くなるけど、休憩しながら2時間ちかくお散歩しました。
(ほとんどは立ち話とかなんだけど・・^^;)
帰ってくる頃になると少し寒いくらいでした。
もう秋なんだな~。
coco.jpg
こちらは公園でよく遊ぶココちゃん♪(♂)
すごく良い子なんだけど、どうもテトの事をすごく好みのようで、
いつもテト(♂)にペロペロ&マウンティング・・(笑)
でもテトも何故か怒らない。相性がいいんだろうな・・^^;
生後9ヶ月のとっても可愛いコで、ジルのプロレス相手でもあります^^
今日の公園には本当にいっぱいワンコもいて、
テトが大好きな人にも何人か遊んでもらえたし、
充実したお散歩でした。

|

« 犬用おやつ | Main | 大好物 »

Comments

I do not drop many remarks, however I browsed through a few comments on this page お散歩日和: blog~sunnydays*. I do have 2 questions for you if it's allright. Is it only me or do some of the comments appear like they are written by brain dead people? :-P And, if you are posting at additional online social sites, I'd like to follow everything new you have to post. Could you post a list of all of all your social community pages like your Facebook page, twitter feed, or linkedin profile?

Posted by: akasse | February 26, 2014 at 06:52 PM

Post a comment



(Not displayed with comment.)




TrackBack

TrackBack URL for this entry:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/43411/1559110

Listed below are links to weblogs that reference お散歩日和:

« 犬用おやつ | Main | 大好物 »